Advertisement

Na de zwarte brief zijn er weer stemmingen ! { Top film live 2 }

Na de zwarte brief zijn er weer stemmingen !   { Top film live 2 } De Stemmingen Dinsdag 29-10-19 12:00 uur Veel kijk plezier !
!!! Beste kijkers Top film live gaat ook NA Utopia verder! met interessante en leerzame video's DE 10 ! en 1x per week een KORTE video! Deze video zijn niet van Top film live van wie ze zijn staat in de beschrijving.!!!.

Vind je een video nou leuk? Like en Abonneer je dan.
Alvast vriendelijk dank!!!

multa.tuli@live.n l - ( Top film live 2 - Mail adres )



multa.tuli@live.n l - ( Top film live 2 - Mail adres )
Sorry voor de Taal fouten ik ben dyslectisch mijn excuus daar voor.

Mijn naam is Kees Stuart, en dit is mijn kanaal hier op YouTube, ik probeer leuke video,s in elkaar te zetten ( Monteren ) en bouw leuke abonnees op.15 Juni 2018 ben ik een pagina begonnen, en doe dit met veel plezier, vrijwillig, en verdien er geen geld mee! wat de meeste wel doen hier op YouTube! heb je vragen of wil je gewoon iets vertellen zie mijn mail adres.
Dan wil ik de kijkers veel kijk plezier toe wensen, en ben je nog geen Abonnee? Abonneer je dan hier bij Top film live 2 ! Groetjes Kees Stuart !

No Copyright Music - vrije muziek -als je deze wil gebruiken voor YouTube of andere media, plaats wel de link van de Artiest in je beschrijving Zoals je hier onder kunt zien.

SFXValley
🔊
Audio Library - No Copyright Music

🔊
AR Sound Effects -

🔊
Kevin Macleod. - No Copyright Music

🔊
NMS Muziek


🔊
FM-NC MuziekMusic

🔊
Jz Muziek


🔊 Rambo


🔊 Vree vibes


🔊 No Copyright Music Patrizio Mingarelli
Royalty Free Zone - No Copyright Music

🔊
/UCehIXMLpmRqDzqB5Ov89v5A

🔊 AREA MUSIC[NCS] - Nocopyright Music


Evert het Oorlog Kind kanaal


De 10

Na de zwarte,weer stemmingen,Utopia 2 stemmen,De stemmingen,

Post a Comment

0 Comments